FAQ The most frequent questions and answers of our guests

FAQ

Pytania i odpowiedzi
  1. Czy w obiekcie znajduje się recepcja?

    Marina Apartments to w pełni zautomatyzowany obiekt z elektronicznymi zamkami na kod. Wszystko odbywa się bez obsługowo. W razie pytań jesteśmy dostępni pod naszym całodobowym numerem telefonu.
     
  2. Jak odbywa się zameldowanie i wymeldowanie?

    Goście naszego obiektu meldują się samodzielnie za pomocą otrzymanego 4-cyfrowego kodu o dowolnej porze po 15:00 (istnieje możliwość zameldowania wcześniej - prosimy o telefon w tej sprawie na recepcję dzień przed przyjazdem). Przy wymeldowaniu wystarczy zatrzasnąć za sobą drzwi.
     
  3. Jak wygląda oferta śniadaniowa?

    Śniadanie kosztuje 39zł od osoby i należy wykupić je razem z pobytem. Śniadanie jest serwowane w formie bufetu szwedzkiego i niektóre dania a'la carta. Śniadanie odbywa się w restauracji Hotel Wodnik tuż przy obiekcie.
     
  4. Czy posiadają Państwo parking?

    Nasi Goście mogą parkować w garażu podziemnym w naszym obiekcie. Cena postoju wynosi 39zł/doba. Wymagane jest zarezerwowanie miejsca co najmniej jeden dzień przed przyjazdem.
     
  5. W jaki sposób można zapłacić za pobyt?

    Opłatę za pobyt można dokonać w ostatnim etapi rezerwacji za pomocą płatności Przelewy24(przelewy ekspresowe lub karta kredytowa/płatnicza) lub po rezerwacji za pomocą przelewu tradycyjnego.
     
  6. Jakie są godziny zameldowania oraz wymeldowania?

    Zameldowanie rozpoczyna się od godziny 15:00, a wymeldowanie jest do godziny 11:00. W niedzielę istnieje możliwość bezpłatnego przedłużenia pobytu do godziny 13:00 (wymagany uprzedni kontakt z recepcją). Jeśli chcą Państwo wcześniej się zameldować prosimy o kontakt telefoniczny z recepcją dzień przed przyjazdem.
mobile nav bg
See on map
Reservation unavailable Please contact us via phone
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close